Najczęsciej Zadawane Pytania


Skontaktuj się z ProSwimShop

Jeśli potrzebujecie Państwo pomocy w jakiejkolwiek kwestii dotyczącej naszego produktu z naszej oferty lub macie zapytania dotyczące zamówienia, jest kilka sposobów, w jakie możecie się z nami skontaktować. Każde zapytanie rozpatrzymy w sposób skuteczny i terminowy.


Czat na żywo

Skontaktuj się z nami poprzez czat na żywo, który jest dostępny godzinach pracy firmy. Po prostu kliknij ikonę czatu wsparcia, którą można znaleźć na lewo na każdej naszej stronie. Mają Państwo możliwość wyboru jednego z ponad 60 różnych języków.

Telefon

+44 1278 550640

Nasze linie telefoniczne są czynne pomiędzy godz.9 rano a 17.30, od poniedziałku do piątku (poza świętami państwowymi).
Czasami w okresie intensywnego ruchu możemy nie być w stanie odebrać telefonu od Państwa tak szybko, jak byśmy chcieli.
W tych wyjątkowych okolicznościach i w przypadku zapytań składnych poza godzinami pracy zapraszamy do pozostawienia wiadomości. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.

E-mail

Prosimy o wysyłanie e-maili na adres  international@proswimwear.co.uk
Gdy tylko otrzymamy Państwa wiadomość, wyślemy automatyczną odpowiedź, żeby potwierdzić, że dotarła ona do nas wraz z osobistym numerem identyfikacyjnym (ID).
Staramy się odpowiedzieć na wszystkie maile w przeciągu jednego dnia roboczego.

Formularz kontaktowy online

Zapraszamy do wypełnienia formularza na naszej stronie kontaktowej, a z przyjemnością odpowiemy na wszelkie zapytania.
Proszę wybrać, do którego działu skierowane jest Państwa pytanie/ zapytanie (dział obsługi klienta” czy też dział zwrotów) używając rozwijanego menu. To sprawi, że Państwa wiadomość będzie dostarczona do właściwego działu i będzie rozpatrzona tak szybko jak możliwe.
Prosimy także o uzupełnienie pola na komentarze podając jak najwięcej informacji, wraz z numerem zamówienia lub numerem zgłoszenia, który został poprzednio nadany.
Przyjazny i pomocny pracownik działu obsługi klienta skontaktuje się e-mailowo lub telefonicznie, żeby odpowiedzieć na Państwa zapytanie!

Adres pocztowy

ProSwimShop Ltd,1 Plum Lane,Dunwear,Bridgwater,Somerset,TA6 5HL, Wielka Brytania

(Do góry)

Opcje dostawy do Polski? 


Czas wysyłki

Zamówienia są wysyłane z naszego magazynu od poniedziałku do piątku w godzinach 8.30 – 15.00. Wszystkie zamówienia złożone po godzinie 15 będą realizowane następnego dnia roboczego. Jakiekolwiek zamówienia otrzymane w dniu święta państwowego lub w dniu ustawowo wolnym od pracy będą także realizowane następnego dnia roboczego. Naszym zamiarem jest wysłanie wszystkich zamówień w ciągu 24 godzin, ale w okresie intensywnego ruchu zamówienia z opłaconą przesyłką mają pierwszeństwo w realizacji nad opatrzonymi z darmową przesyłką.

(Do góry)


Czy mogę śledzić moją przesyłkę?

Po wysłaniu zamówienia z naszego magazynu wyślemy Ci e-mail z numerem śledzenia, którego możesz użyć na stronie kuriera, aby śledzić postęp dostawy.

(Do góry)


Czy muszę pokwitować odbiór przesyłki?

Zwykle nie musisz podpisywać swojego zamówienia, jeśli zamówienie ma wysoką wartość, może być wymagany podpis.

(Do góry)


Czy mogę użyć innego adresu dostawy?

Niestety w przypadku klientów spoza Wielkiej Brytanii oraz użytkowników PayPal możemy realizować wysyłkę tylko pod adres na który zarejestrowana jest karta płatnicza. Takie ograniczenia zostały podjęte przez sektor bankowy by zapobiec nadużyciom finansowym i pozostają one poza naszą kontrolą.

(Do góry)


Ile trwa dostawa?

Dostawa jest zwykle realizowana w ciągu 2 do 5 dni roboczych od momentu wysłania zamówienia do kraju europejskiego.
Dostawa zwykle trwa od 3 do 10 dni w przypadku zamówień poza UE.

(Do góry)


Czy w moim kraju muszę płacić wszelkie opłaty celne?

Będziesz w pełni odpowiedzialny za zapłacenie wszystkich obowiązujących podatków bezpośrednio do odpowiedniego organu (oraz za ich odzyskanie w przypadku anulowania zamówienia lub zwrotu produktów, w zakresie dozwolonym na tych warunkach) zgodnie z ustaleniami władz kraj docelowy wysyłki.

(Do góry)


Jak szybko zostanie wysłane moje zamówienie?

Zamówienia są wysyłane z naszego magazynu od poniedziałku do piątku w godzinach 8.30-15.00. Wszystkie zamówienia otrzymane po 15:00 zostaną przetworzone w następnym dniu roboczym. Wszelkie zamówienia otrzymane w dniu świątecznym lub w dniu wolnym od pracy będą przetwarzane następnego dnia roboczego. Zamierzamy wysyłać wszystkie zamówienia w ciągu 24 godzin, ale w bardziej pracowitych okresach przesyłki opłacone będą przetwarzane i wysyłane przed tymi z darmową wysyłką. Jeśli z jakiegokolwiek powodu produkt nie jest dostępny w magazynie, skontaktujemy się z Tobą w ciągu 48 godzin.

(Do góry)

Dostępność produktu

Informacje dotyczące terminów dostępności produktów są oszacowywane na podstawie informacji od dostawców, terminy te mogą ulec zmianie i powinny być traktowane jedynie jako przybliżone. Jeśli potrzebujesz danego produktu na odpowiedni termin, najlepiej skontaktować się z nami, aby upewnić się, że wymagany produkt będzie dostępny na wymaganą datę. 

(Do góry)


Czy wszystkie produkty mogą być wysyłane do każdego miejsca w świecie?

Wysyłamy większość rzeczy do każdego miejsca w świecie, chociaż niektóre są zabronione w zależności od dokładnego miejsca wysyłki. Produkty takie jak napoje energetyczne, żywność, żele, płyny i aerozole mają zwykle ograniczenia dotyczące wysyłki.

(Do góry)


Brakujące lub uszkodzone towary, co mogę zrobić?

Jeśli otrzymali Państwo uszkodzone towary lub w zamówieniu brakuje jakiegoś produktu prosimy o niezwłoczny kontakt z naszym Działem Obsługi Klienta.
Proszę wysłać e-mail na adres international@proswimwear.co.uk lub zadzwonić do nas pod numer +44 1278 550640.
Jeśli towary są uszkodzone, będziemy potrzebować dowodu uszkodzenia, albo poprzez zwrot przedmiotu do nas, albo w niektórych przypadkach zdjęcie przesłane pocztą elektroniczną. Pracownicy Dziau Obsługi Klienta doradzą Państwu najlepszy sposób działania. Kiedy zweryfikujemy uszkodzenie, możemy wyjaśnić i poprawić sytuację. 

(Do góry)


Moje zamówienie zostało wysłane, ale jeszcze nie dotarło, z kim mam się kontaktować?

Europejskie i międzynarodowe dostawy

W zależności od wybranej usługi otrzymasz e-maila, niezwłocznie po wysłaniu zamówienia, który będzie zawierał informacje o śledzeniu przesyłki.
Po powiadomieniu o wysłaniu przesyłki aktualizacja danych (związanych ze śledzeniem przesyłki) na witrynie przewoźnika, może zając do 24 godzin.

 
 
Wysłana przesyłka nie została nigdy dostarczona, co mogę zrobić?
 
Proszę wysłać  pomoc@proswimshop.pl  lub zadzwonić do nas pod numer +44 1278 550640.Jeśli przesyłka polecona nie została dostarczona W Europie w ciągu 20 dni roboczych po wysłaniu z firmy ProSwimShop, będziemy wysyłać zamówienia ponownie.
Jeśli przesyłka polecona nie została dostarczona 30 dni roboczych na terenie międzynarodowym po wysłaniu z ProSwimShop, zamówienie zostanie wysłane ponownie.
Firma ProSwimShop rozpatrzy wniosek o odszkodowanie za utracone towary. Może się z Państwem skontaktować lokalny usługodawca pocztowy/kurierski w celu potwierdzenia braku otrzymania towaru.
 
 

Procedura zwrotów i refundacji

Aby uzyskać więcej inforacjio naszej polityce zwrotów i wymiany prosimy kliknąć tutaj

 (Do góry)


Prawa ustawowe

W ProswimShop chcielibyśmy, aby byli Państwo byli szczęśliwi z każdego zakupu dokonanego w naszym sklepie.Wiemy, jednak, że czasami mogą Państwo chcieć zwrócić zakupione u nas rzeczy. Dlatego w ramach 30-dniowej gwarancji zwrotu, jeśli z jakiegokolwiek powodu nie są Państwo zadowoleni z zakupu, mogą go Państwo zwrócić w oryginalnym stanie w ciągu 30 dni od otrzymania przedmiotu. Inne warunki dotyczące zwrotów znajdują się w naszym dziale dotyczącym Wymiany i zwrotów oraz Regulaminie.
Zgodnie z prawem, klienci z całej UE mogą również wycofać się z zakupu przedmiotu w ciągu siedmiu dni od jego zakupu, licząc od dnia dostarczenia artykułu.
Jeśli anulują Państwo zakup w ciągu 7 dniowego okresu odstąpienia od umowy, prosimy od zwrot produktu/ów zgodnie z procedurą powrotu, określając powód zwrotu jako: "Nie chcę". Prosimy o załączenie odpowiedniego dokumentu ("Return Slip") do przesyłki i przesłanie jej do nas w ciągu 30 dni od daty dostawy przedmiotu do Państwa.
Dla własnego bezpieczeństwa zaleca się dokonanie zwrotu poprzez wybór przesyłki zarejestrowanej z możliwością otrzymania dowodu wysłania towaru.

Proszę pamietać, że będą Państwo odpowiedzialni za opłaty poniesione w związku z odesłaniem towarów, chyba że przedmiot został błędnie dostarczony lub jeśli przedmiot jest uszkodzony, lub wadliwy.
Po otrzymaniu przedmiotów anulujemy Państwa zamówienie, zwrócimy odpowiednią część zamówienia/zakupu. Nie możemy zwrócić kosztów wysyłki. 

(Do góry)


Jakiej waluty mam użyć żeby zapłacić za moje zamówienie?

Aby uzyskać więcej informacji o opcjach płatności w walucie proszę kliknąć tutaj

(Do góry)


Kiedy płacę za moje zamówienie?


Płaci się bezpośrednio na etapie kasy, jeśli wybrany produkt jest z zaległego zamówienia, mogą Państwo złożyć zamówienie telefonicznie, a następnie zapłacić za przedmiot telefonicznie gdy dotrze on do magazynu.
Gdy płatności są dokonywane bezpośrednio za przedmioty będące na stanie w magazynie, uważamy, że są one w magazynie, ale czasami informacje wprowadzone do systemu mogą być nieprawidłowe. W takich przypadkach postaramy się skontaktować z Państwem w ciągu 24 do 48 godzin, aby uzyskać informację o Państwa wyborze: czy dostarczyć przesyłkę jako zamówienie zaległe czy wolą Państwo otrzymać zwrot płatności.
 

(Do góry)

© 2020 ProSwimwear Ltd. All Rights Reserved.