Ogłoszenie

ProSwimwear nie korzysta już z firmy Ezi Returns do przyjmowania zwrotów, ProSwimwear nie przyjmuje żadnej odpowiedzialności za produkty lub zamówienia odesłane na adresy Ezi Returns.
Aby zwrócić przedmiot, postępuj zgodnie z poniższą procedurą.

Chcemy, aby zwrot Twoich produktów był jak najszybszy i jak najłatwiejszy. W przypadku zwrotów międzynarodowych w przypadku zagubienia zaleca się przesyłkę międzynarodową „podpisaną do” lub „śledzoną”.

Obowiązkiem klienta jest upewnienie się, że produkt jest odpowiednio zapakowany, aby uniknąć ewentualnych uszkodzeń podczas transportu, takie przedmioty uszkodzone w transporcie zostaną zwrócone klientowi i nie zostaną zwrócone. Otrzymasz pełny zwrot wartości zwróconych towarów; nie otrzymasz zwrotu kosztów wysyłki (chyba że zwracany towar jest wadliwy) ani ewentualnych podatków zapłaconych za zamówienie.

  • Zapakuj zwroty, wypełnij formularz zwrotu, który towarzyszył Twojemu zamówieniu i umieść go w paczce zwrotnej.
  • Odwiedź stronę https://proswimwear.gfs-returns.com/ i wypełnij informacje, aby kupić etykietę zwrotną bezpośrednio do nas
  • Usiądź wygodnie, a resztę zostaw nam!

To naprawdę takie proste, po przetworzeniu Twojego zwrotu staramy się jak najszybciej dokonać zwrotu.

Standardowa procedura zwrotu

Uwaga: nasza standardowa procedura zwrotów jest odrębna od ustawowego prawa do anulowania i odrzucenia wadliwych towarów (patrz poniżej). Nasza standardowa procedura zwrotu nie wpływa na Twoje prawa ustawowe.

Jeśli produkt jest wadliwy lub chcesz skorzystać z ustawowego prawa do anulowania, przejdź na dół tej strony, aby uzyskać więcej informacji.

Możesz zwrócić nowe, nienoszone lub nieużywane produkty w ciągu trzydziestu (30) dni od daty ich wysłania. Wszystkie towary muszą zostać zwrócone wraz z oryginalnym opakowaniem, jakie otrzymałeś. Upewnij się, że przesyłka zwrotna jest bezpiecznie zapakowana i zapieczętowana.

Jeśli zbliża się termin zwrotu pieniędzy, dokonamy zwrotu tak szybko, jak to możliwe, aw każdym razie w ciągu czternastu (14) dni od otrzymania z powrotem pierwotnego zamówienia.

Produkty, na których znajdują się etykiety higieniczne i / lub etykiety odzieży, mogą zostać zwrócone tylko wtedy, gdy etykieta jest nieuszkodzona iw pełni przymocowana do produktu. Ponadto produkty używane w puli nie mogą zostać zwrócone. Wszelkie produkty zwrócone, w przypadku których brakuje etykiety higienicznej i / lub etykiet na odzieży, są one uszkodzone lub zostały naruszone, lub w przypadku których przedmiot był używany w basenie, zostaną odrzucone i odesłane do Ciebie na własny koszt.

Obowiązkiem klienta jest upewnienie się, że wszelkie zakupione towary są odpowiednie, zanim towary nie będą podlegać zwrotowi, poprzez usunięcie etykiet higienicznych / odzieży lub wejście do basenu.

Masz prawny obowiązek dbania o towary, gdy są one w Twoim posiadaniu. Jeśli nie zadbałeś o towary w Twoim posiadaniu, zastrzegamy sobie prawo do:

  • Odmówić zwrotu pieniędzy i zażądać dodatkowej płatności po koszcie, aby zwrócić towar do Ciebie lub;
  • Odzyskaj od siebie odszkodowanie poprzez potrącenie pieniędzy z należnego zwrotu.

W przypadku zwracanych towarów nie zwracamy kosztów przesyłki. Otrzymasz zwrot pierwotnej opłaty za dostawę tylko wtedy, gdy skorzystasz z ustawowego prawa do anulowania lub odrzucenia wadliwych towarów, jak opisano poniżej.

Koszty zwrotu i koszty ponownej dostawy (jeśli dotyczy) pokryjemy tylko wtedy, gdy zwrot jest wynikiem naszego błędu lub towary są wadliwe.

Wymiana

Niestety nie możemy zaoferować usługi wymiany. Jeśli potrzebujesz innego produktu, złóż nowe zamówienie i zwróć oryginał, aby uzyskać zwrot pieniędzy.

 

Wadliwe Produkty

Produkty zwracane jako wadliwe powinny zostać przesłane do naszego działu zwrotów i wraz z krótką notatką zawierającą numer zamówienia i szczegóły dotyczące problemu.

Towar zostanie następnie oceniony przez nasz zespół ds. Zwrotów w porozumieniu z producentem.

Jeśli przedmiot zostanie uznany za wadliwy, zostanie on zastąpiony lub, w przypadku nieprodukowanego już towaru, uzgodniony zostanie inny przedmiot lub na życzenie klienta zostanie dokonany zwrot pieniędzy.

Jeśli przedmiot jest wadliwy, otrzymasz zwrot pieniędzy za produkt (i tylko za standardowe koszty dostawy).

Pamiętaj, że proces ten może potrwać kilka tygodni, zanim towar zostanie do nas dostarczony.

Adres zwrotny

ProSwimwear

Unit 1 Plum Lane

Bridgwater

Somerset

TA65HL

United Kingdom

 

Produkty Błędnie Wysłane

Produkty otrzymane błędnie powinny zostać zwrócone do naszego działu zwrotów. Po otrzymaniu towaru przedmiot zostanie wymieniony, z zastrzeżeniem dostępności zapasów, na prawidłowy lub otrzymasz zwrot pieniędzy.

Klienci z Wielkiej Brytanii powinni skorzystać z DARMOWEJ 48-godzinnej procedury przesyłki zwrotnej wymienionej powyżej.

Klienci międzynarodowi powinni skontaktować się z nami, jeśli otrzymają produkt omyłkowo, aby umożliwić zorganizowanie odpowiedniej metody zwrotu.

 

Artykuły Promocyjne

Czasami oferujemy naszym klientom produkt bezpłatnie w ramach specjalnej promocji. ProSwimwear oferuje bezpłatne produkty w dobrej wierze, ale nie może zostać pociągnięty do odpowiedzialności w przypadku, gdy przedmiot zostanie w jakikolwiek sposób uszkodzony i nie będzie odpowiedzialny za jego wymianę.

 

Regulamin

Prosimy nie zwracać towarów za pośrednictwem kurierów lub usług pocztowych innych niż te wyszczególnione na tej stronie.

Uwaga: ProSwimwear nie ponosi odpowiedzialności za zapłatę jakichkolwiek ceł lub podatków związanych ze zwrotem zakupionych przedmiotów.

Upewnij się, że znasz wszystkie opłaty, szczególnie jeśli w celu zwrotu produktów do ProSwimwear korzystasz z usług kurierskich.

Zwrot wszelkich produktów wysłanych do ProSwimwear, które podlegają nieopłaconym lub zaległym podatkom i cłom nie zostanie zaakceptowany. Oznacza to, że będą one zatrzymywane przez firmę kurierską do momentu otrzymania płatności.

Wszelkie przedmioty będące w posiadaniu firm kurierskich i oczekujące na płatność będą przechowywane w zewnętrznym magazynie, do którego ProSwimwear nie będzie miał dostępu.

Jeśli podatki i cła nie zostaną opłacone i/lub zwrot zostanie zatrzymany przez firmę kurierską, ProSwimwear nie będzie w stanie przetworzyć Twojego zwrotu/zwrotów.

Zwroty wysłane z opłaconymi podatkami i opłatami celnymi będą akceptowane i przetwarzane wg zwykłej procedury.

Stroje kąpielowe, okulary i akcesoria pływackie, które były noszone lub używane w basenie, lub miały kontakt z  chlorowaną wodą nie mogą być zwrócone z prośbą o refundację.

Obowiązkiem konsumenta jest podjęcie decyzji o przydatności i dopasowaniu wszystkich przedmiotów przed użyciem przedmiotu na basenie i uczynienie go niesprzedawalnym w przypadku jego zwrotu.

Obowiązkiem klienta jest upewnić się, że produkt jest odpowiednio zapakowany, aby uniknąć ewentualnych uszkodzeń podczas transportu, takie przedmioty uszkodzone w transporcie zostaną zwrócone klientowi i nie zostanie dokonany za nie zwrot kosztów.

 

 

 

© 2020 ProSwimwear Ltd. All Rights Reserved.