W świetle ciągłych zmian na całym świecie w odpowiedzi na COVID-19 rozszerzamy naszą politykę zwrotów poza nasze obecne 30-dniowe ograniczenie.

Ponieważ wielu z was nie będzie w stanie podróżować, ze względów bezpieczeństwa honorujemy zwroty otrzymane w tych trudnych czasach dla każdego zamówienia złożonego po 1 marca. 

 

ZWROTY

Jeśli z jakiegoś powodu musisz zwrócić nam produkt, wykonaj czynności opisane poniżej, aby zapewnić, że zwrot środków zostanie zrealizowany tak szybko, jak to możliwe.

  • Staramy się przetworzyć wszystkie zwroty w ciągu czternaście dni roboczych.

  • Wszystkie towary, które są zwracane, muszą być zaopatrzone w dowód zakupu i numer(y) zamówienia.

  • Towar musi być zwrócony w oryginalnym opakowaniu z dołączonymi metkami i etykietami.

  • Towary nie mogą zostać zwrócone po używaniu w basenie.

  • Możesz zwracać towary za pomocą alternatywnej metody wysyłki, ale będziesz odpowiedzialny za wszystkie koszty wysyłki lub produkty zagubione podczas transportu.

  • Pamiętaj, że ponosisz odpowiedzialność za zwrot zakupionych produktów aż do momentu ich otrzymania przez nas. Prosimy o ich bezpieczne zapakowanie i zanotowanie numeru przesyłki umożliwiającego jej śledzenie oraz uzyskanie dowodu nadania przesyłki.

 

Zwroty dla klientów spoza Wielkiej Brytanii

Chcemy sprawić, aby zwrot przedmiotów był tak szybki i łatwy, jak to tylko możliwe. Mamy wiele miejsc zwrotów na całym świecie, więc proszę wybierz to, które najbardziej Ci odpowiada. W przypadku zwrotów międzynarodowych, na wypadek zaginięcia zaleca się przesyłkę za potwierdzeniem odbioru lub monitorowaną.

Obowiązkiem klienta jest upewnienie się, że produkt jest odpowiednio zapakowany, aby uniknąć ewentualnych uszkodzeń podczas transportu, takie towary uszkodzone w transporcie zostaną zwrócone klientowi i ich koszt nie zostanie zrefundowany.

Otrzymasz pełny zwrot pieniędzy za wartość zwróconych towarów; nie zostaną zwrócone żadne koszty wysyłki (chyba że zwracane towary są wadliwe) lub jakiekolwiek podatki zapłacone przy tym zamówieniu, w stosownych przypadkach.

Krok 1: Zapakuj towary, które chcesz zwrócić, wypełnij formularz zwrotu, który towarzyszył Twojemu zamówieniu i umieść go w swojej przesyłce zwrotnej.

Krok 2: Upewnij się, że produkt jest dobrze zapakowany i wyślij go do najwygodniejszej lokalizacji z poniższej listy.

Krok 3: Usiądź wygodnie i zostaw resztę w naszych rękach!

To naprawdę proste, po przetworzeniu Twojego zwrotu, staramy się jak najszybciej dokonać zwrotu pieniędzy.



Zwroty dla klientów z Wielkiej Brytanii

 

Klienci z Wielkiej Brytanii mogą skorzystać z naszej DARMOWEJ przesyłki zwrotnej Royal Mail 48h.

Nasze zwroty na terenie Wielkiej Brytanii mają możliwość monitorowania i pozwalają nam śledzić Twój produkt w pięciu różnych punktach podczas jego podróży z powrotem do nas.

Proces jest prosty:

Krok 1: Umieść produkt, który chcesz zwrócić w opakowaniu, wraz z fakturą i notatką wyjaśniającą, jakie czynności chcesz, aby nasz dział zwrotów wykonał.

Krok 2: Udaj się na stronę Royal Mail, aby utworzyć etykietę zwrotów https://www.royalmail.com/track-my-return/create/2696

Krok 3: Wypełnij prosty formularz, aby utworzyć etykietę.

Krok 4: Nie masz drukarki? Bez obaw! Jeśli nie możesz wydrukować etykiety w domu, po prostu zabierz wiadomość e-mail otrzymaną od Royal Mail do urzędu pocztowego na urządzeniu mobilnym, dzięki czemu pracownicy poczty będą mogli zeskanować kod kreskowy prosto z Twojego ekranu i wydrukować etykietę!

To by było na tyle! Reszta należy do nas.

 

 

EUROPE:

POLAND:

Retco - Ezi – ProSwimwear

ul. Parzniewska 18 bud 2

Pruszków

05-800

 

GERMANY:

Ezi Returns - ProSwimwear

Industriestraße 30

21394 Kirchgellersen

ITALY:

Ezi Returns - ProSwimwear

Via Ezio Vanoni, 5

20037 Paderno Dugnano

Milano

SPAIN:

IMX - ProSwimwear

Calle Diamante 19

P.I. La Ermita

29603 Marbella

Malaga

FRANCE:

Ezi Returns - ProSwimwear

Avenue Jean Jaurès

Bagneres De Luchon

31110

UK:

ProSwimwear

Unit 1 Plum Lane

Bridgwater

Somerset

TA6 5HL

 

 

 

Wymiana

Niestety nie możemy zaoferować usługi wymiany. Jeśli potrzebujesz innego produktu, złóż nowe zamówienie i zwróć oryginał, aby uzyskać zwrot pieniędzy.

 

 

 

Wadliwe Produkty

Produkty zwracane jako wadliwe powinny zostać przesłane do naszego działu zwrotów i wraz z krótką notatką zawierającą numer zamówienia i szczegóły dotyczące problemu.

Towar zostanie następnie oceniony przez nasz zespół ds. Zwrotów w porozumieniu z producentem.

Jeśli przedmiot zostanie uznany za wadliwy, zostanie on zastąpiony lub, w przypadku nieprodukowanego już towaru, uzgodniony zostanie inny przedmiot lub na życzenie klienta zostanie dokonany zwrot pieniędzy.

Jeśli przedmiot jest wadliwy, otrzymasz zwrot pieniędzy za produkt (i tylko za standardowe koszty dostawy).

Pamiętaj, że proces ten może potrwać kilka tygodni, zanim towar zostanie do nas dostarczony.

 

Produkty Błędnie Wysłane

Produkty otrzymane błędnie powinny zostać zwrócone do naszego działu zwrotów. Po otrzymaniu towaru przedmiot zostanie wymieniony, z zastrzeżeniem dostępności zapasów, na prawidłowy lub otrzymasz zwrot pieniędzy.

Klienci z Wielkiej Brytanii powinni skorzystać z DARMOWEJ 48-godzinnej procedury przesyłki zwrotnej wymienionej powyżej.

Klienci międzynarodowi powinni skontaktować się z nami, jeśli otrzymają produkt omyłkowo, aby umożliwić zorganizowanie odpowiedniej metody zwrotu.

 

Artykuły Promocyjne

Czasami oferujemy naszym klientom produkt bezpłatnie w ramach specjalnej promocji. ProSwimwear oferuje bezpłatne produkty w dobrej wierze, ale nie może zostać pociągnięty do odpowiedzialności w przypadku, gdy przedmiot zostanie w jakikolwiek sposób uszkodzony i nie będzie odpowiedzialny za jego wymianę.

 

Regulamin

Prosimy nie zwracać towarów za pośrednictwem kurierów lub usług pocztowych innych niż te wyszczególnione na tej stronie.

Uwaga: ProSwimwear nie ponosi odpowiedzialności za zapłatę jakichkolwiek ceł lub podatków związanych ze zwrotem zakupionych przedmiotów.

Upewnij się, że znasz wszystkie opłaty, szczególnie jeśli w celu zwrotu produktów do ProSwimwear korzystasz z usług kurierskich.

Zwrot wszelkich produktów wysłanych do ProSwimwear, które podlegają nieopłaconym lub zaległym podatkom i cłom nie zostanie zaakceptowany. Oznacza to, że będą one zatrzymywane przez firmę kurierską do momentu otrzymania płatności.

Wszelkie przedmioty będące w posiadaniu firm kurierskich i oczekujące na płatność będą przechowywane w zewnętrznym magazynie, do którego ProSwimwear nie będzie miał dostępu.

Jeśli podatki i cła nie zostaną opłacone i/lub zwrot zostanie zatrzymany przez firmę kurierską, ProSwimwear nie będzie w stanie przetworzyć Twojego zwrotu/zwrotów.

Zwroty wysłane z opłaconymi podatkami i opłatami celnymi będą akceptowane i przetwarzane wg zwykłej procedury.

Stroje kąpielowe, okulary i akcesoria pływackie, które były noszone lub używane w basenie, lub miały kontakt z  chlorowaną wodą nie mogą być zwrócone z prośbą o refundację.

Obowiązkiem konsumenta jest podjęcie decyzji o przydatności i dopasowaniu wszystkich przedmiotów przed użyciem przedmiotu na basenie i uczynienie go niesprzedawalnym w przypadku jego zwrotu.

Obowiązkiem klienta jest upewnić się, że produkt jest odpowiednio zapakowany, aby uniknąć ewentualnych uszkodzeń podczas transportu, takie przedmioty uszkodzone w transporcie zostaną zwrócone klientowi i nie zostanie dokonany za nie zwrot kosztów.

 

 

 

© 2020 ProSwimwear Ltd. All Rights Reserved.