Regulamin

Akceptujemy karty Visa, MasterCard, AMEX, Maestro i inne lokalne metody płatności. Pobieramy opłaty za wszystkie przedmioty, gdy tylko zamówienie zostanie zaakceptowane. Produkty zamówione ponownie są również obciążone kosztami, ale jeśli nie będą mogły zostać wysłane w ciągu 5 dni roboczych, skontaktujemy się z Tobą w celu ustalenia nowego terminu dostawy lub zwrotu pieniędzy.

Po otrzymaniu potwierdzenia zamówienia oznacza to, że otrzymaliśmy Twoje zamówienie. Nie oznacza to, że istnieje między nami umowa. Po wysłaniu potwierdzenia wysyłki wskażemy przyjęcie Twojego zamówienia, a tym samym umowę między nami. Zamieściliśmy ten termin, aby chronić nas na wypadek, gdyby popełniono błąd w cenie, nieumyślnie mamy niedowartościowane towary lub z jakiegoś powodu nie jesteśmy w stanie dostarczyć określonego produktu. W przypadku zmiany ceny zawsze skontaktujemy się z Tobą, aby upewnić się, że cena jest akceptowalna.

Jeśli złożysz zamówienie w naszej Witrynie, potwierdzasz i akceptujesz, że:

(i) Proswimwear obciąży Cię za pomocą metody płatności wybranej dla twojego zamówienia i innych kwot, które mogą narosnąć w związku z zamówieniem;

(ii) że dostarczysz ważne i aktualne informacje dla (a) siebie i (b) w razie potrzeby innej osoby, ale tylko jeśli wcześniej uzyskałeś na to wyraźną zgodę;

(iii) jeśli Proswimwear nie otrzyma Twojej płatności z jakiegokolwiek powodu od wystawcy karty, wyrażasz zgodę na niezwłoczne spłatę wszystkich należnych kwot na żądanie i przy użyciu metody, którą Proswimwear racjonalnie zaleci.

 

Waluta

Cena produktów jest obliczana na podstawie kursu wymiany między walutą bazową na naszej stronie internetowej a lokalną walutą kraju docelowego w momencie składania zamówienia. Proswimwear zastrzega sobie prawo do regularnego aktualizowania takich kursów wymiany walut według własnego uznania, a użytkownik przyjmuje do wiadomości, że takie aktualizacje mogą wpłynąć na ceny produktów w Witrynie. Opłata zostanie naliczona zgodnie z obowiązującym kursem wymiany walut w momencie składania zamówienia za pośrednictwem strony internetowej.

Opodatkowanie

Będziesz w pełni odpowiedzialny za zapłacenie wszystkich obowiązujących podatków bezpośrednio do odpowiedniego organu (oraz za ich odzyskanie w przypadku anulowania zamówienia lub zwrotu produktów, w zakresie dozwolonym na tych warunkach) zgodnie z ustaleniami władz kraj docelowy wysyłki.

Dostawa

ZAMÓWIENIA OTRZYMANE PO GODZINIE 15 BST BĘDĄ WYSŁANE NASTĘPNEGO DNIA ROBOCZEGO.
Zamówienia złożone w dniu święta państwowego obchodzonego w Zjednoczonym Królestwie będą realizowane/wysłane następnego dnia roboczego (od poniedziałku do piątku).
W przypadku Europy/ pozostałych krajów (włączając w to USA, Kanadę, Australię, Południową Afrykę itd.) zamówienia są obsługiwane/realizowane przez firmę zewnętrzną. W momencie, gdy zamówione przez Państwa produkty opuszczą nasz magazyn, odpowiedzialność za ich dostarczenie ponosi firma zewnętrzna. Koszty wysyłki zostaną doliczone do ceny (produktu), którą Państwo widzą na stronie internetowej.

Dostępność produktu

Informacje dotycząca terminu dostępności produktu są szacunkowe i bazują na danych przekazanych nam przez dostawców. Dane te mogą podlegać zmianie i powinny być traktowane tylko jako wskazówka. Jeśli potrzebują Państwo otrzymać dany produkt do określonej daty, najlepiej jest się skontaktować z nami w celu upewnienia się, że produkt ten będzie dostępny przed określoną datą.

Zamówienie częściowe

Czasami pewnych produktu/produktów może nie być na stanie w momencie składania zamówienia. Jeśli tak się zdarzy, Państwa zamówienie będzie zarezerwowane i przechowane przez ProSwimShop, a z Państwem skontaktuje się ktoś z naszego działu obsługi klienta ażeby dowiedzieć się czy życzą sobie Państwo otrzymać częściową przesyłkę, czy wolą Państwo, żeby zaczekać z wysyłką do momentu, gdy całość zamówienia będzie w magazynie. Jeśli mają Państwo jakiekolwiek zapaytania prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta.

Pielęgnacja produktu

Należy wziąć pod uwagę, że Lycra jest delikatnym materiałem, którego trwałość jest ograniczona w chlorowanej wodzie. Stężenie substancji chemicznych może się różnić, dlatego też, jeśli występuje duża zawartość chloru w wodzie może to przyspieszyć proces niszczenia Lycry. Stroje pływackie powinny być prane w zimnej wodzie natychmiast po użyciu, ponieważ niewypłukany chlor wciąż oddziałuje na Lycrę. Zalecamy unikać zawijania stroju w ręcznik. Jeśli jest to możliwe należy włożyć kostium kompielowy/stój pływacki do przewiewnej torby siatkowej, gdzie może on mieć dostęp powietrza/„oddychać” - jest to najlepszy sposób transportu tego rodzaju odzieży do domu. Detergenty, szampony do włosów oraz żele pod prysznic szybko niszczą Lycrę, dlatego też nie zaleca się kąpieli w stroju pływackim lub prania go w pralce. Zalecamy pozostawienie stroju do wyschnięcia z dala od bezpośredniego dostępu do światła słonecznego. Nie należy suszyć na grzejnikach lub suszarkach bębnowych. Należy unikać siedzenia na szorstkiej powierzchni basenu, co także spowodować zniszczenie materiału. Postępując zgodnie z zaleceniami, będą Państwo mogli dłużej użytkować strój pływacki oszczędzając w ten sposób pieniądze w dłuższej perspektywie.

PORADNIK PIELĘGNACJI STROJU

Właściwy dobór rozmiaru

Klient ponosi odpowiedzialność za dobór właściwego rozmiaru zgodnie z tabelą rozmiarów zamieszczoną na stronie ProSwimShop. Pracownicy działu obsługi klienta mogą udzielić porady dotyczącej rozmiaru, ale z racji tego, że nie widzą pływaka ani sposobu, w jaki dokonywany jest pobieranie miary, ProSwimShop nie ponosi żadnej odpowiedzialności za zamówiony/wybrany przez Państwa rozmiar.

Zwrot kosztów

Towary zwrócone

Zwyczajowo relizujemy zwrot towaru/ kosztów w przeciągu 14 dni roboczych od momentu jego powrotu do naszej firmy.

Wyczerpanie zapasów i zamówienia zaległe

Jeśli zamówili Państwo produkt, który ma status zamówienia zaległego lub towar, którego nie ma w magazynie w wyniku błędu naszego systemu, nasz dział obsługi klienta skontaktuje się z Państwem, żeby sprawdzić, czy życzą sobie Państwo otrzymać jakiś zamiennik produktu, czy też wolą otrzymać pełen zwrot pieniędzy za produkt/y.

Produkty uszkodzone lub zaginione

Jeśli produkt został uszkodzony lub zagubiony zgodnie z procedurami i przepisami naszej firmy, dział księgowości zwróci pieniądze w ciągu siedmiu dni roboczych.

Wymiana

Niestety, na chwilę obecną nie oferujemy możliwości wymiany. Jeśli chcą Państwo nabyć inny towar, prosimy o złożenie nowego zamówienia i zwrot poprzedniego w celu uzyskania refundacji.

Promocje

ProSwimShop prowadzi promocje oraz oferty specjalne przez cały rok, niektóre promocje polegają na tym, że im więcej Państwo zamówią, tym większą dostają zniżkę!
Każdy towar, który Państwo zdecydowaliście się zwrócić, możemy zrefundować w takiej cenie, w jakiej go Państwo nabyli.

Na jedno zamówienie można użyć tylko jednego kodu promocyjnego. Przedpłaty są wyłączone ze zniżek i promocji.

Postanowienia gwarancyjne

Dział zwrotów w ProSwimShop działa w porozumieniu z naszymi producentami. Nasi producenci życzą sobie być informowani o jakimkolwiek produkcie, który został uznany za uszkodzony. W związku z tym wszystkie produkty zwrócone do nas jako uszkodzone są przekazywane do producenta do analizy.
Gdy tylko producent oraz nasz dział zwrotów uzna produkt za uszkodzony, może on być wymieniony lub zostaną Państwu zwrócone pieniądze.
ProSwimShop dołoży wszelkich starań, ażeby kontynuować realizację tego zamówienia zgodnie z ustaleniami tak szybko, jak to jest możliwe w ramach czasowych danego producenta. Jednakże, jeśli produkt zostanie uznany za uszkodzony w wyniku niewłaściwego użytkowania nabywcy lub w wyniku normalnego zużycia, produkt zostanie zwrócony do klienta bez możliwości wymiany lub refundacji.

Polityka prywatności

ProSwimShop nie ujawnia danych klientów osobom trzecim poza momentem przetwarzania transakcji przez jedną z bezpiecznych bramek obsługi płatności. W tym przypadku strona trzecia nie wyjawia żadnych danych lub informacji innym osobom trzecim. Pliki „cookies” są używane  na naszej stronie internetowej, ażeby śledzić zawartość Państwa koszyka. Są one używane także po wylogowaniu jako część procesu. Mogą Państwo wyłączyć pliki „cookies” w przeglądarce poprzez wejście w „Narzędzia/Opcje internetowe/ Polityka prywatności” i wybranie opcji blokowania „cookies”. Jeśli wyłączą Państwo pliki „cookies”, nie będą Państwo w stanie złożyć zamówienia lub czerpać korzyści z innych funkcji, które używają plików „cookies”.Dane/ informacje gromadzone przez naszą stronę internetową są używane do:
a. przyjęcia i realizacji zamówień od klientów
b. zarządzania i usprawniania strony oraz usług
c. są wyjawiane osobom trzecim tylko w celach dostawy przesyłki.

Opinie klientów

W imieniu ProSwimShop może się z Państwem skontaktować strona z recenzjami z prośbą o ocenę zamówienia. ProSwimShop obecnie korzysta z firmy Trusted Shops, która poprzez wysłanie Państwu maila umożliwi wystawienie opinii klienta.

Zwroty produktów

W celu uzyskania więcej informacji dotyczących procedury zwrotów zarówno na terenie Zjednoczonego Królestwa jak i międzynarodowych prosimy kliknąć tutaj

Do zwracanych produktów klient  musi dołączyć dowód zakupu oraz numer zamówienia.
Zaleca się zwracać produkty wybierając usługę kurierską/pocztową oferującą potwierdzenia nadania na wypadek zagubienia przesyłki
Wszystkie towary muszą być zwrócone wraz z metkami w oryginalnym opakowaniu.
Jeśli jakikolwiek produkt był używany/noszony w jakikolwiek sposób poza przymierzaniem nie podlega wymianie lub refundacji. Klient jest opowiedzialny za podjecie decyzji czy produkt spełnia jego oczekiwania przed jakimkolwiek użyciem, zanim sprawi, że produkt nie będzie nadawał się do ponownej sprzedaży.
Klient jest odpowiedzialny za właściwe zapakowanie produktu w celu uniknięcia jakiegokolwiek uszkodzenia podczas transportu, przedmioty uszkodzone podczas transportu będą zwracane klientowi bez możliwości wymiany lub refundacji.

Od czasu do czasu oferujemy klientom darmowy produkt w ramach specjalnej promocji. ProSwimShop oferuje te bezpłatne produkty w dobrej wierze, ale nie bierze odpowiedzialności za wymianę, jeśli przedmiot zostanie w jakikolwiek sposób uszkodzony.

Produkty uszkodzone: Uszkodzone produkty powinny być zwrócone do naszego działu zwrotów. Produkty takie będą ocenione przez nasz dział zwrotów w porozumieniu z producentem, jeśli produkt okaże się uszkodzony, dokonamy wymiany lub zwrotu pieniędzy. W przypadku produktów wycofanych/końcówek serii ustalimy z Państwem czy chcą Państwo otrzymać zamiennik czy zwrot pieniędzy. Jeśli produkt jest uszkodzony otrzymają Państwo zwrot pieniędzy za produkt oraz za przesyłkę (tylko kwotę za standardową paczkę).

Dostarczenie niewłaściwego produktu: w przypadku gdy Państwo otrzymali niewłaściwy produkt, prosimy o zwrot towaru do naszego działu zwrotów używając naklejki przeznaczonej do darmowego zwrotu. Po otrzymaniu towaru nasz dział zwrotów sprawdzi produkt i jeśli okaże się, że otrzymali Państwo niewłaściwy produkt, wyślemy prawidłowo wybrany.
Ubrania/kombinezony piankowe – prosimy wziąć pod uwagę, że wszystkie produkty są sprawdzane przed opuszczeniem magazynu. Zastrzegamy sobie prawo do odmowy wymiany lub refundacji w przypadku gdy został uszkodzony będąc w Państwa posiadaniu poprzez niewłaściwe obchodzenie się. Nie przyjmujemy zwrotów towarów, które noszą znamiona noszenia/użytkowania, nie są zapakowane w oryginalne opakowanie lub nie mają przymocowanych metek.

Jeśli mamy dużą liczbę zwrotów, zwrot kosztów może potrwać do 14 dni

Zwroty a Podatki i Opłaty Celne 

Uwaga: ProSwimwear nie ponosi odpowiedzialności za zapłatę jakichkolwiek ceł lub podatków związanych ze zwrotem zakupionych przedmiotów.

Upewnij się, że znasz wszystkie opłaty, szczególnie jeśli w celu zwrotu produktów do ProSwimwear korzystasz z usług kurierskich.

Zwrot wszelkich produktów wysłanych do ProSwimwear, które podlegają nieopłaconym lub zaległym podatkom i cłom nie zostanie zaakceptowany. Oznacza to, że będą one zatrzymywane przez firmę kurierską do momentu otrzymania płatności.

Wszelkie przedmioty będące w posiadaniu firm kurierskich i oczekujące na płatność będą przechowywane w zewnętrznym magazynie, do którego ProSwimwear nie będzie miał dostępu.

Jeśli podatki i cła nie zostaną opłacone i/lub zwrot zostanie zatrzymany przez firmę kurierską, ProSwimwear nie będzie w stanie przetworzyć Twojego zwrotu/zwrotów.

Zwroty wysłane z opłaconymi podatkami i opłatami celnymi będą akceptowane i przetwarzane wg zwykłej procedury.

Towary uszkodzone

Towary zwracane jako uszkodzone powinny być skierowane do naszego działu zwrotów i zawierać krótką notatkę z opisem problemu wraz z numerem zamówienia.Każdy przedmiot zostanie oceniony przez nasz dział zwrotów w porozumieniu z producentem.
Jeśli produkt okaże się uszkodzony, wtedy dokonamy jego wymiany, a w przypadku towaru, który jest nieaktualny w ofercie/ uległ wyczerpaniu/ jest końcówką serii, skontaktujemy się z Państwem w celu uzgodnienia czy życzą sobie Państwo otrzymać zamiennik, czy zwrot kosztów.
W sytuacji, gdy dostali Państwo uszkodzony towar zwracamy koszty produktu oraz koszty tylko standardowej przesyłki.

Błędnie wysłane towary

Towary błędnie wysłane przez pomyłkę, niezgodne z Państwa zamówieniem powinny być zwrócone do naszego działu zwrotów. Produkt zostanie wymieniony na taki, jaki zgodnie z Państwo zamawiali, w zależności od dostępności towaru lub zaoferujemy Państwu zwrot pieniędzy.

Produkty w promocji

Od czasu do czasu oferujemy naszym klientom darmowe produkty w ramach specjalnej promocji. ProSwimShop oferuje te darmowe towary w dobrej wierze, ale nie ponosi za nie odpowiedzialności. Jeśli produkt zostanie uszkodzony w jakikolwiek sposób i w jakimkolwiek czasie nie będzie podlegał wymianie.

Ubrania/kombinezony piankowe

Prosimy wziąć pod uwagę, że wszystkie produkty są sprawdzane przed opuszczeniem magazynu. Zastrzegamy sobie prawo do odmowy wymiany lub refundacji w przypadku gdy został uszkodzony będąc w Państwa posiadaniu poprzez niewłaściwe obchodzenie się. Nie przyjmujemy zwrotów towarów, które noszą znamiona noszenia/użytkowania, nie są zapakowane w oryginalne opakowanie lub nie mają przymocowanych metek.

Adres zwrotny

Retco - Ezi – ProSwimwear

ul. Parzniewska 18 bud 2

Pruszków

05-800

Polska

Bezpieczny proces zamówień online

Wszystkie środki ostrożności są stosowane, żeby zapewnić bezpieczeństwo transakcji, jednakże ProSwimShop nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek naruszenie zasad bezpieczeństwa.
Wszystkie zamówienia zamieszczane online są przetwarzane automatycznie przy użyciu zamieszczonych przez Państwa danych.

Rezygnacja z zamówienia (kraje europejskie)

Mają Państwo prawo do anulowania zamówienia (na mocy dyrektywy o prawach konsumentów, która została wprowadzona dla pastw członkowskich Unii Europejskiej na mocy dyrektywy w sprawie wymogów kapitałowych) w ramach umowy w jakimkolwiek terminie 14 dni kalendarzowych licząc od następnego dnia po otrzymaniu zamówionej przesyłki lub usługi.
Jakakolwiek kwota zapłacona za przesyłkę będzie wliczona w Państwa zwrot pod warunkiem, że otrzymaliśmy całość (a nie część) Państwa zamówienia. Proszę zauważyć, że opłata za przesyłkę będzie miała wartość standardowej dostawy.
ProSwimShop przetworzy Państwa zwrot w przeciągu 14 dni od otrzymania towaru/towarów na wskazany adres. Klienci zobowiązani są do dbałości o produkty, podczas gdy znajdują się one w ich posiadaniu. Towary muszą zostać do nas zwrócone, zanim zaczniemy proces refundacji.
Jeśli życzą sobie Państwo anulować (lub rozważają Państwo anulowanie) zamówionego produktu lub usługi, muszą Państwo zdawać sobie sprawę, że:

• Zastosowanie praw dotyczących anulowania zamówienia: umowy prawne wynikające z dyrektywy w sprawie wymogów kapitałowych dotyczące klientów z Wielkiej Brytanii oraz Unii Europejskiej nie mają zastosowania w przypadku poszczególnych produktów i usług. Na przykład, zamówienia szyte na miarę, produkty spersonalizowane lub jakiekolwiek produkty w których uszkodzona jest powłoka higieniczna.

• Uszkodzone lub niewłaściwie dostarczone produkty: Należy sprawdzić wszystkie produkty otrzymane w ramach Państwa zamówienia. Jeśli produkty które Państwo otrzymali są uszkodzone lub niewłaściwie dostarczone podczas przesyłki należy zanotować wszystkie szczegóły dotyczące uszkodzenia, lub będą w dostawie uzupełniając dokumentację dołączoną do przesyłki. Jeśli nie widzą Państwo zamówionych przez Państwa towarów wyszczególnionych na paragonie, muszą nas Państwo poinformować (tylko drogą pocztową, mailową lub telefonicznie) w odpowiednim terminie czasu. Należy wtedy zwrócić nam produkty, jak najszybciej jest to możliwe po poinformowaniu nas o tym, że produkty zostały uszkodzone lub niewłaściwie dostarczone.

• W przypadku uszkodzonych lub niewłaściwie dostarczonych towarów zaoferujemy Państwu zwrot. Zwrot zostanie dokonany na Państwa rachunek karty kredytowe/debetowej użytej podczas składania zamówienia.
Zastrzegamy sobie prawo do zatrzymania kwoty za produkty, które zostały uszkodzone podczas zwrotu z Państwa winy.

• Zniszczenie podczas zwrotu produktów: jeśli zdecydowali się Państwo na zwrot produktów do naszej firmy, firma ProSwimShop nie ponosi żadnej odpowiedzialności za produkty zaginione lub zniszczone podczas transportu. Z tego powodu zalecamy wybór usługi pocztowej lub kurierskiej, która oferuje potwierdzenie nadania. Jeśli produkty zaginęły lub zostały zniszczone podczas transportu zastrzegamy sobie prawo do obciążenia Państwa kosztami z tym związanymi (lub do niedokonania refundacji odpowiedniej kwoty) za taką stratę lub szkodę.
• Anulowanie zamówienia innych produktów: jeśli chcą Państwo anulować zamówienie dotyczące produktów, które nie są uszkodzone lub niewłaściwie dostarczone, należy poinformować nas w przeciągu 14 dni kalendarzowych licząc od następnego dnia po otrzymaniu przesyłki lub usługi zgodnie z dyrektywą w sprawie wymogów kapitałowych, lub jak najszybciej jest to możliwe. Klienci zobowiązani są do odpowiedniej dbałości o towary, które chcą zwrócić. Produkty muszą być zwrócone w ich oryginalnym opakowaniu.

Powyższe informacje nie są opisem wszystkich Państwa praw wynikających z dyrektywy w sprawie wymogów kapitałowych.

W celu anulowania zamówienia prosimy dzwonić pod numer +44 1278 550 640 lub pisać na adres mailowy pomoc@proswimshop.pl

Dyrektywa Unii Europejskiej o utylizacji odpadów elektrycznych i elektronicznych

Klienci są zobowiązani do zwrotu takiego zużytego produktu w przeciągu 30 dni od nabycia nowego.

ProSwimShop,
Unit 1,
Plum Lane,
Dunwear,
Bridgwater,
Somerset,
TA6 5HL,
Wielka Brytania


Zgodnie z Dyrektywą Unii Europejskiej o utylizacji odpadów elektrycznych i elektronicznych obecnie wszystkie towary elektryczne powinny być oznakowane symbolem przekreślonego pojemnika na odpady, ażeby zaznaczyć, że zostały wyprodukowane po 13 sierpnia 2005 roku i powinny być gromadzone osobno od zwykłych odpadków gospodarstwa domowego w celu recyklingu.

Znak Towarowy

Proswimear jest zarejestrowanym znakiem towarowym i używanym w ramach licencji Proswimwear Ltd.
Nie mogą Państwo używać naszego Znaku Towarowego bez naszej zgody.

© 2020 ProSwimwear Ltd. All Rights Reserved.